مشکل در استفاده VPN با اینترنت ماهواری

vpn-satelie

خرید VPN با استفاده از اینترنت ماهواره ای تناسب کاملی ندارد

vpn-satelie

استفاده و خرید VPN و فن آوری های اینترنت ماهواره ای برای کار با یکدیگر طراحی نشده بوند. این دو محدودیت فنی اینترنت ماهواره ای به طور فوق العاده ای عملکرد VPN را تحت تاثیر قرار داد:

  • شبکه های خصوصی مجازی (VPN) نیاز به پهنای باند بالا، تاخیر پایین شبکه برای عملکرد موثر دارند. در سوی دیگر سرویس های اینترنت ماهواره ای، به طور معمول از تاخیر بسیار بالای ناشی از مسافت زیادی که سیگنال های ماهواره ای باید طی کنند رنج می برند.
  • اینترنت ماهواره ای همچنین تمایل به حمایت از پهنای باند کم دارند. به خصوصی، پهنای باند ماهواره ای برای آپلودها که قابل مقایسه با سرویس های اینترنت دایال آپ است. VPN ها نیاز به پهنای باند بالا برای هم آپلود و هم دانلود دارند.

با وجود این محدودیت ها، به طور فنی امکان استفاده VPN با بیشتر سرویس های اینترنت ماهواره ای وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید VPN و خرید کریو متناسب با اینترنت خود از parsvpn.online استفاده کنید.

در استفاده از اینترنت ماهواره ای اخطار های زیر به کار می روند:

  • به طور کلی عملکرد اتصال VPN خریداری شده روی ماهواره ضعیف خواهد بود. VPN روی ماهواره اغلب در سرعت اتصال اینترنت دایال آپ اجرا می شود.
  • ارائه دهندگان ماهواره به طور کلی پشتیبانی فنی یا ضمانت نامه های سرویس برای کاربران VPN ارائه نمی دهند.
  • ارائه دهندگان ماهواره به طور متداول یک تکنیک تقویت عملکرد به کار می برند که به عنوان بخشی از سرویس آنها “IP spoofing” نامیده شده است. این “IP spoofing” با توانایی ایجاد اتصال VPN تداخل می کند. برای VPN هایی که با اینترنت ماهواره ای کار می کنند، ارائه دهنده باید برخی روش های دور زدن “IP spoofing” برای اتصالات VPN را داشته باشد تا بتواند از خرید VPN خود بهره ببرد.
  • مسائل مشابه سازگاری بین VPN ها و فایروال های شخصی و همچنین بین VPN و نرم افزارهای به اشتراک گذاری اتصال اینترنت برای ماهواره اعمال می شود همچنانکه برای دیگر سرویس های اینترنت اعمال می شود.

برای تعیین اینکه آیا کلاینت VPN یا پروتکل با سرویس ماهواره ای کار خواهند کرد، با ارائه دهنده ماهواره ای مشورت کنید. درحالیکه آنها ممکن است پشتیبانی فنی ارائه ندهند، ارائه دهندگان معمولا اطلاعات سازگاری کلی درباره VPN ها را روی وب سایت های خود لیست می کنند. توجه داشته باشید که محدودیت می تواند بسته با نوع اشتراک متفاوت باشد. برای مثال، “کسب و کارها” یا “سروریس های کار بیرون از دفاتر” تمایل به ارائه پشتیبانی بیشتر VPN نسبت به سرویس های “مسکونی” دارند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online